Edenred Polska wybrało agencję San Markos
Firma Edenred Polska, wydawca kart przedpłaconych rozpoczęła współpracę z agencją reklamową San Markos.
Opracowane przez San Markos materiały i strategia dotyczyły linii zajmującej się lojalnością w biznesie i objęły materiały ATL (prasa), BTL oraz komunikację w internecie (w tym nową stronę internetową).
Obecnie agencja San Markos jest w trakcie prac nad kolejnymi elementami komunikacyjnymi kampanii. Jej szczegółów firmy nie ujawniają. Podobnie nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Edenred Polska wybrało agencję San Markos