„ELLE Man” promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl
Magazyn „ELLE Man” w grudniu 2018 roku uruchomił serwis internetowy, którego redaktorem prowadzącym został Oskar Dąbkowski. Można w nim znaleźć artykuły z papierowego wydania pisma, ale i premierowe treści.
W serwisie czytelnicy, oprócz treści magazynowych mogą znaleźć również artykuły przygotowane przez zewnętrznych autorów. Wśród stałych współpracowników serwisu są m.in.: Wojciech Grzybała (pisze dla działu moda), Joanna Snopek (stylizacja), Anna Luboń (kultura), Michał Garbaczuk (motoryzacja), Magdalena Pełkowska (psychologia), Marek Bryczyński (stylizacja włosów), Khalil Griffin (fitness) czy Mateusz Jasiński (well-being).
Wraz z serwisem internetowym mają być rozwijane kanały social media na Facebooku i Instagramie.
- Dbamy o to, żeby dzięki treściom w serwisie trafić do dużego grona zaangażowanych czytelników. Poza oczywistą sferą moto, high-tech i sport na ELLEman.pl znajdują się też artykuły o modzie i stylu, fitnessie, ekologii, psychologii czy seksie. Poruszane są ważne społecznie tematy, takie jak hejt, wykluczenie czy depresja - wymienia Oscar Dąbkowski, redaktor prowadzący Elleman.pl.
Dąbkowski był wcześniej związany m.in. z serwisem gala.pl. Z kolei redaktorem naczelnym pisma jest Olivier Janiak.
„ELLE Man” wychodzi w nakładzie 50 tysięcy, kosztuje 11,99 zł. To magazyn dla mężczyzn, który na polskim rynku pojawił się w 2014 roku. Ukazuje się jako kwartalnik, pierwszy tegoroczny numer będzie dostępny w sprzedaży 12 marca. Wydawcą pisma jest Burda Media Polska.
W portfolio Grupy są także inne tytuły adresowane do mężczyzn, takie jak „Focus”, „National Geographic” i „NG Traveler”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „ELLE Man” promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl