„Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa aplikacji mobilnej EmpikGO z ofertą abonamentową audiobooków. Akcja wspiera promocję pod hasłem „Audiobooki bez limitu”.

W ramach promocji „Audiobooki bez limitu” użytkownicy, którzy do końca stycznia zarejestrują się w aplikacji EmpikGO, będą mogli do końca br. korzystać za 19,99 zł miesięcznie z bazy ponad 3 tys. audiobooków (stale powiększanej). Ta oferta obejmuje tytuły także z dwóch innych planów taryfowych: Bajki i Lektury.
Nadal dostępne jest też opcja bezpłatnego okresu próbnego trwającego 14 dni.
Oferta „Audiobooki bez limitu” została wprowadzona w EmpikGO w listopadzie ub.r.
Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których dużo wygodniej jest słuchać audiobooków niż czytać książki.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Audiobooki bez limitu” w kampanii EmpikGO (wideo)