Euro RSCG Warsaw dla Neckermann Polska
Neckermann Polska nawiązał współpracę z agencją Euro RSCG Warsaw w zakresie obsługi działań reklamowych i wizerunkowych.
Neckermann Polska wybrał Euro RSCG Warsaw w wyniku przeglądu agencji. Działania podjęte przez agencję będą miały na celu zmianę wizerunku i postrzegania firmy Neckermann Polska.
Umowę podpisano na czas wykonania konkretnych projektów reklamowo-wizerunkowych.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Neckermann Polska