Euvic Media zajmie się kampaniami resortu finansów
Agencja Euvic Media wygrała przetarg Ministerstwa Finansów na realizację kampanii informacyjnych Ministerstwa Finansów w internecie. Będzie pracować dla resortu przez rok.

Przetarg Ministerstwa Finansów dotyczy realizacji w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych.
Oferty w przetargu złożyło 6 firm: Mexad (z ceną 2,2 mln zł), Mastermind Media (2,4 mln zł), Ideo Force (2,4 mln zł), Coconut (1,6 mln zł), Aplan Media (2,4 mln zł) i Euvic Media (2,2 mln zł). Resort finansów do współpracy wybrał Euvic Media.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa zostanie zawarta na rok. Agencja będzie realizować kampanie na podstawie pojedynczych zleceń.
Ministerstwo nie wyklucza przedłużenia obecnie zawartej umowy na kolejne 12 miesięcy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Euvic Media zajmie się kampaniami resortu finansów