Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kolekcję butów w sklepach eobuwie.pl (grupa CCC) przygotowaną wspólnie z amerykańską aktorką Evą Longorią.

Akcja spotu z udziałem Evy Longorii rozgrywa się na basenie. Aktorka prezentuje różne modele butów z promowanej kolekcji.
Współpracę z Evą Longorią ogłoszono na początku marca. Autorska kolekcja promowana przez aktorkę w ofercie na wiosnę i lato obejmuje ponad 130 różnych modeli butów, m.in. szpilek, klapek, półbutów i sneakersów.
Reklama informuje, że kolekcja Evy Longorii jest dostępna nie tylko w sklepie internetowym i salonach stacjonarnych eobuwie.pl, lecz także e-sklepie Modivo.
Kampania reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za planowanie i zakup mediów dla eobuwie.pl odpowiada dom mediowy Havas Media, w efekcie przetargu niedawno przejął to zlecenie od MullenLowe MediaHub.
Grupa CCC z akcją „Tęskniliśmy za Wami”
We wtorek grupa CCC poinformowała, że dzięki zniesieniu zakazu działania sklepów niespożywczych otworzyła już 470 sklepów w centrach handlowych w Polsce i 173 za granicą. Na rodzimym rynku już 20 kwietnia wznowiła działanie ponad 130 sklepów w parkach handlowych.
W okresie zamknięcia tych placówek firma była skupiona na handlu internetowym, dlatego realizowała głównie działania marketingowe w sieci. CCC podaje, że w tym czasie prawie 200 influencerów, z których każdy ma od 20 do 50 tys. followersów, prezentowało na swoich profilach buty marek z portfolio CCC.
- Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” - opisał Jakub Grzelak, dyrektor sprzedaży w grupie CCC.
Pod koniec kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa eObuwie.pl pod hasłem „Zawsze w Twoim stylu”, przygotowały ją agencja 23 Heroes i Sputnik Studio.
Na koniec marca grupa CCC miała 1 211 sklepów stacjonarnych, o 31 mniej niż kwartał wcześniej, a ich łączna powierzchnia handlowa zmalała z 760 do 753,9 tys. metrów kwadratowych. CCC bez zmian miała 15 sklepów internetowych W Polsce liczba sklepów stacjonarnych CCC zmalała przez kwartał z 473 do 470, a punktów Gino Rossi - z 50 do 41. Ubyło też 12 sklepów szwajcarskiej sieci KVAG, na koniec marca było ich 167.
W pierwszym kwartale br. przychody grupy CCC ze sprzedaży sklepowej zmalały w prawie wszystkich regionach jej działalności. W Polsce poszły w dół rok do roku z 368,7 do 274,5 mln zł, na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - ze 195,5 do 150,5 mln zł, a w Europie Zachodniej - ze 126,7 do 79,4 mln zł. Wzrost nastąpił jedynie na pozostałych rynkach (firma jest obecna m.in. w kilku krajach arabskich) - z 23,8 do 26,9 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)