Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty Sochy
Sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Agata rozpoczęła nową kampanię reklamową "Synowa i Teściowa" w której obok Małgorzaty Sochy debiutuje nowa ambasadorka, aktorka Ewa Kasprzyk. Kampanię przygotowały PZL, Film Republic i Blue 449.
W nowej platformie komunikacji marki Małgorzata Socha wciela się w rolę synowej, a Ewa Kasprzyk jej teściowej.
Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. W stacjach telewizyjnych emitowany jest właśnie nowy spot z udziałem ambasadorek. Bazująca na „z życia wziętych” perypetiach rodzinnych kreacja stawia na humor.
- Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką - swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!” Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej - komentuje wybór kolejnej ambasadorki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu spółki Agata.
Socha i Kasprzyk jako synowa i teściowa w reklamie mebli Agata
Akcja pierwszego z serii spotów telewizyjnych odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek… Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.
Obok telewizji, kampania „Synowa i Teściowa” wybrzmiewa także w ramach spotów radiowych emitowanych w największych krajowych rozgłośniach, w internecie i social mediach. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów zaangażowano dom produkcyjny Film Republic. Za zakup mediów odpowiada Blue 449.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty Sochy