Ewa Przytulska w global account director agencji Streetcom. Monika Nurzyńska global e-comemerce manager
Do zespołu agencji reklamowej Streetcom dołączyły Ewa Przytulska, która objęła stanowisko global account director, Monika Nurzyńska jako global e-comemerce manager, Anna Pająk - senior account manager. Patrycja Wajer i Kamil Socik objęli funkcję sales managerów.
Ewa Przytulska w Streetcom odpowiada za obsługę globalnego klienta w pionie e-commerce. Doświadczenie zdobywała w działach client service m.in. w Saatchi & Saatchi, Change, a ostatnio w Grey Worldwide Warszawa.
Do zadań Moniki Nurzyńskiej należą rozbudowa sieci kontaktów oraz zarządzaniem i koordynacją współpracy z partnerami w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów globalnych w Warszawie i Londynie.
Anna Pająk zajmie się rozwojem oferty agencji, związanej ze społecznością micro influencerów Streetcom. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication, Szeri Szeri i Buzzmedia.
Partycja Wajer i Kamil Socik (przeszedł z K2) będą odpowiedzialni za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ewa Przytulska w global account director agencji Streetcom. Monika Nurzyńska global e-comemerce manager