Feeders Agency odpowiada za stałą obsługę reklamową marki Alpro
Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową marki Alpro (Danone), w portfolio której znajdują się napoje i żywność na bazie roślin.

Feeders Agency zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi Alpro w mediach.
Planowane działania będą obejmować m.in. OOH, digital, influencerów, wejścia sponsorskie w telewizji, kampanię display programmatic.
Agencja prowadzi też na stałe komunikację i moderację kanałów social media Alpro. Start szerszej komunikacji zaplanowany jest na lato tego roku.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie podają też, na jak długo zawarły umowę.
Alpro to żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury - ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. W skład portfolio produktowego Alpro wchodzą m.in. napoje sojowe, migdałowe, ryżowe, desery smakowe oraz produkty z jogurtowymi kulturami bakterii.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Feeders Agency odpowiada za stałą obsługę reklamową marki Alpro