Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media
Agencja Fenomem została wybrana przez Raiffeisen Polbank do obsługi jego komunikacji w mediach społecznościowych. Zajmuje się dla banku działaniami głównie na Facebooku i Twitterze.

Fenomem od początku lipca realizuje dla Raiffeisen Polbanku kompleksowe działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obejmujące opracowanie i wdrażanie szczegółów strategii, w tym: planowanie oraz zakup mediów, moderację i obsługę klientów banku na Facebooku i Twitter, także realizację kampanii sprzedażowych i prowadzenie monitoringu social media.
W okresie jesiennym wdrożona zostanie pełna strategia przygotowana przez agencję. W dalszej współpracy przewidziane jest rozszerzenie zakresu działań i kompetencji Fenomem zarówno w kontekście produkcji materiałów, jak i obsługiwanych mediów.
Agencja pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano ile ani które inne firmy marketingowe brały w nim udział). - Propozycja Fenomem wyraźnie trafiła w nasze potrzeby, a zespół agencji wykazał się inicjatywą, głębokim zrozumieniem potrzeb naszych klientów, a także procesu, w zgodnie z którym powinniśmy działać, by zapewnić im należytą obsługę w kanale społecznościowym - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Magdalena Popik z zespołu sprzedaży cyfrowej Raiffeisen Polbanku.
Umowa banku z agencją została podpisana na czas nieokreślony.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Fenomem obsługuje Raiffeisen Polbank w social media