Instagram z nowymi statystykami profili. Pomogą tworzyć lepsze treści

Użytkownicy publikujący krótkie formy wideo w postaci reelsów mogą zobaczyć, w którym dokładnie momencie użytkownicy zdecydowali się pozostawić reakcję. Pomoże to identyfikować najbardziej angażujące fragmenty wideo, a co za tym idzie poprawiać jakość następnych.

Drugą nowość w statystykach zapowiadaliśmy w naszym zestawieniu najważniejszych zmian w social media w lipcu i dotyczy pokazania, który element z galerii (karuzeli) ma najwięcej reakcji. Do tej pory Instagram podawał wyłącznie sumaryczną liczbę reakcji dla całej galerii. Podobnie jak w przypadku powyższych informacji o reakcja w reelsach pomoże to lepiej, kreatywniej projektować posty zawierające więcej niż jeden element.

Zmieniona zostaje również statystyka “accounts reached” na “views”, która mierzy liczbę kont, którym pojawiły się publikowane treści. Ta zmiana ma za zadanie ujednolicić statystyki dla wszystkich formatów.

Wprowadzone zmiany w statystykach pomogą lepiej przygotowywać treści, budować zaangażowanie, a przez to lepiej dopasowywać się do algorytmu.
Przeczytaj też:
Instagram chce ścigać się z TikTokiem. Ma nowe narzędzie dla marketerów
Dołącz do dyskusji: Instagram z nowymi statystykami profili. Pomogą tworzyć lepsze treści