Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie
Najszybciej rosnącym profilem na Instagramie w lipcu był profil Igi Świątek, zaś najbardziej angazującym postem na tej platformie był wpis marki Lubella o makaronie w kształcie tenisowych paletek – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender.

Niekwestionowaną królową lipca na Instagramie była Iga Świątek. Po wygranej w Wimbledonie zainteresowanie tenisistką było ogromne na tej platformie – zaczęło ją obserwować 368 tys. nowych fanów. Jej profil był też najszybciej rosnącym profilem.
Tenisowy real-time marketing
W tym kontekście na uwagę zasługuje zdecydowanie marka Lubella (Maspex), która postanowiła upamiętnić historyczne zwycięstwo polskiej tenisistki tworząc na jej cześć makaron w kształcie paletek tenisowych.
Clou real-time marketingowej akcji było zachęcenie obserwujących do zaproponowania nazwy dla nowej wersji makaronu.

Instagramowy post na profilu marki zgromadził ponad 9 tys. polubień i ponad 4 tys. komentarzy i został najbardziej angażującym postem lipca w całej kategorii Jedzenie. Ponadto profil marki awansował o 249 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 6. miejscu.

Łódzki festiwal z rekordowym zainteresowaniem
W lipcu odbyła się kolejna edycja Łódź Summer Festival – festiwalu organizowanego przez miasto Łódź, który w tym roku cieszył się rekordową frekwencją.
Zainteresowanie wydarzeniem widoczne było również na Instagramie – i to nie tylko na jego oficjalnym profilu.

W kategorii Wydarzenia profil tej imprezy awansował o 14. pozycji, z liczbą 419 865 aktywności. Również treści na innych łódzkich profilach, i profilach partnerów wydarzenia, cieszyły się niemałym zaangażowaniem i wysokimi miejscami w naszych rankingach.
W kategorii Finanse post mBanku z zaproszeniem na festiwal był najlepszym postem miesiąca, w kategorii Podróże brylowały treści z profilu @kochamlodz, a na profilu łódzkiej Manufaktury przez niemal cały miesiąc z sukcesem nawiązywano do festiwalu i wydarzeń mu towarzyszących.
Dołącz do dyskusji: Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie