Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"
Pod hasłem „Nie kupuj - naprawiaj” ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Fixly. To jednocześnie nazwa nowej zakładki platformy, w której znajdują się ogłoszenia fachowców oferujących naprawy sprzętów. Kampanię przygotowały firmy Madogz i Vidoq.

W ramach nowej kategorii „Nie kupuj - naprawiaj” zebrano usługi związane z różnego rodzaju naprawami, np. sprzętu elektronicznego i AGD, mebli, okien i podłóg, a także specjalistów od napraw obuwia, poprawek krawieckich i kaletnictwa.
Kampania Fixly - „Nie kupuj – naprawiaj” jest realizowana w internecie, radiu i w kinach. Na jej potrzeby wyprodukowano serię spotów nawiązujących do formuły TED talk. Ich bohaterami są przedmioty codziennego użytku m.in. stara kanapa, garnitur czy portfel, które dzięki Fixly mogą odzyskać dawny blask.
Spoty będą emitowane na Facebooku, w serwisie YouTube i wybranych kinach studyjnych. Dodatkowo kampanię będzie wspierać sponsoring audycji poświęconych naprawianiu i ekologii emitowanych w stacjach radiowych należących do Grupy Agora.
Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz. Serię spotów wyreżyserował Karol Tomaszewski. Za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Vidoq.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"