Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń
Ruszyła kampania wizerunkowa serwisu ogłoszeniowego Fixly (Grupa OLX), przygotowana przez Feeders Agency, Papaya Films i Media Concept. Jej hasło to “Zrealizuj swoje plany z Fixly”.

W najnowszym spocie wizerunkowym zobaczymy historię rodzeństwa, które zleciło fachowcom z Fixly renowację starego kampera. Dzięki aplikacji Fixly bohaterowie są w stanie odnaleźć fachowców z bardzo różnych dziedzin: od mechanika, przez projektanta wnętrz po ubezpieczyciela.
Na końcu filmu okazuje się, że cały projekt nie był jedynie planem na wakacje, a niespodzianką z okazji rocznicy ślubu rodziców, którzy podobnym kamperem zjeździli świat w latach swojej młodości.
Kampania obejmuje emisję spotu głównego i 15-sek. produktowych w digitalu, kampanię display, rich media, content do social mediów oraz działania promocyjne wewnątrz Grupy OLX. Kampania rusza pod koniec maja i ma trwać do jesieni.
Vouchery do wygrania w konkursie Fixly
Równolegle z kampanią ruszyła aktywacja, w której do wygrania są vouchery o wartości 5000zł na realizację swoich planów z Fixly. Na stronie fixly.pl/konkurs wystarczy opisać, na co użytkownik chce przeznaczyć środki i jakiego rodzaju fachowców z Fixly będzie w tym celu potrzebować. Nagrodzonych zostanie pięciu autorów najciekawszych zgłoszeń.
Za strategię, big idea i realizację kampanii odpowiada Feeders Agency, które wygrało obsługę Fixly w drodze przetargu. Produkcją zajęła się Papaya Films, a za reżyserię filmu odpowiada Michał Korzewski. Media kupuje Media Concept.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń