Fixly ma nowego brand hero i strategię marki
Kampania "Fix Lee, jak Fixly od usług" ma pokazywać, że nawet na najbardziej niezwykłe zapytania i zlecenia na platformie Fixly (należącej do Grupy OLX) znajdą się fachowcy chętni do ich realizacji. Tych fachowców ma znaleźć nowy brand hero marki - Pan Fix Lee. Kreację przygotowała Feeders Agency.

Powstanie brand hero i nowego pozycjonowania marki poprzedziły kilkumiesięczne warsztaty strategiczne poprowadzone przez Feeders Agency. W ich wyniku marka zyskała m.in. nowy archetyp, tonality i długofalowy plan komunikacji.
Zobacz: Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"
Fixly z nowym brand hero - Panem Fix Lee
- W nowym pozycjonowaniu wyszliśmy z insightu, z którym wielu może się utożsamić: kiedy wiesz, że masz na kogo liczyć, że w razie problemu poradzisz sobie z sytuacją, rozwiążesz problem, opanujesz sytuację, załatwisz sprawę - jesteś bardziej odważny/a w życiu, w działaniach i realizowaniu planów. Innymi słowy: jesteś jak James Bond, kiedy wiesz, że pod ręka masz swojego Q”. - mówi Kuba Sagan, co-founder Feeders Agency.
- Fixly jest Twoim bohaterem, który wykorzystując swoje możliwości technologiczne, wiedzę i budując siatkę relacji (ponad 220 000 wykonawców oferujących ponad 400 rodzajów usług), pozwala Ci realizować potrzeby i marzenia. Masz kontrolę, pewność i poczucie bezpieczeństwa, a dodatkowo dzięki unikalnemu sposobowi działania aplikacji Fixly - rozwiązanie samo znajduje Ciebie! - dodaj Zuzanna Łuszczewska, growth manager Fixly,
Zobacz: Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców
W spocie wizerunkowym zobaczymy pełnego humoru i spokoju Pana Fix Lee. Nasz bohater spotyka na swojej drodze ludzi, którzy potrzebują pomocy w lekko absurdalnych sytuacjach - ktoś psując kontakt wysadza korki na całym osiedlu, a mała dziewczynka marzy o zjeżdżalni, tylko nie takiej w ogrodzie, a na domowych schodach! Fix Lee w zderzeniu z tymi sytuacjami zachowuje luz, pokazując że na każdego rodzaju zlecenie i marzenie znajdą się chętni wykonawcy na Fixly.
W ramach kampanii Feeders Agency przygotowało spot 30 i 15 sek., 6 sek., kampanię OOH, bumpery do digitalu, plan komunikacji social media oraz assety display. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Warsaw Production, a reżyserią Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski.
Postprodukcja obrazu i dźwięku odbyła się w Film Garden. Produkcja assetów do digitalu została wykonana in-house przez dział Motion Design Feeders.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fixly ma nowego brand hero i strategię marki