Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców
Ruszyła druga część kampanii "Zrealizuj swoje plany z Fixly" przygotowana przez Feeders Agency. Występują w niej bohaterki wyłonione w konkursie marki.

Kampania obejmuje 30 sek. video emitowane w serwisach VOD oraz social mediach. W skład kampanii wchodzą także formaty display na największych portalach oraz billboardy sponsorskie emitowane m.in. w TVN i Polsacie.
Fixly wybrało bohaterki kampanii w konkursie
“Zrealizuj swoje plany z Fixly” to prowadzona od wiosny tego roku kampania, pokazująca inspirowane prawdziwym życiem historie użytkowników Fixly. Celem marki jest pokazanie, że z pomocą jej serwisu i aplikacji mobilnej do zamawiania usług, można łatwo i wygodnie znaleźć wykonawców nie tylko od remontów czy napraw, ale też zrealizować swoje marzenia! Bohaterki najnowszej odsłony kampanii zostały wyłonione w konkursie Fixly (Grupa OLX) prowadzonym latem tego roku.
W sumie w konkursie rozdano 5 voucherów o wartości 5000zł, a zadaniem użytkowników było opisać co chcą zrealizować z Fixly. Dwie zwyciężczynie konkursu, Pani Beata z Warszawy oraz Pani Kasia z Radomia, wraz z wykonawcami, których znalazły dzięki Fixly - wystąpiły w najnowszej odsłonie kampanii.
Pani Beata odziedziczyła po swojej babci mieszkanie pełne starych, klimatycznych mebli. Jednym z nich była przepiękna, amerykańska sofa, która wymagała jednak gruntownej renowacji, którą wykonał tapicer.
Pani Kasia z kolei miała marzenie, by otworzyć pracownię neonów. Idealnym miejsce do tego była jej własna piwnica - która potrzebowała jednak gruntownego posprzątania, oraz pomocy projektanta wnętrz i ekipy od montażu mebli. W obu przypadkach pomogli prawdziwi wykonawcy, znalezieni za pomocą serwisu Fixly.
Kampania potrwa do końca listopada.
Filmy wyprodukowało Warsaw Production, a reżyserią zajął się Adrian Dmoch. Za big idea, strategię komunikacji i realizację assetów kampanijnych odpowiada Feeders Agency. Za zakup mediów odpowiada Media Concept.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców