François Ruault: z Amazona do Parrot
François Ruault dołączył do kadry zarządzającej firmy Parrot, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży w segmencie dronów konsumenckich i connected devices (rozwiązania audio oraz dla ogrodnictwa) na całym świecie. Wcześniej pracował m.in. w Amazonie, Microsofcie i Apple.
François Ruault posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu, działalności operacyjnej i innowacyjności. Po zdobyciu doświadczenia w agencji BBDO w USA i Francji, w 1992 roku rozpoczął pracę w Apple jako odpowiedzialny za komunikację, marketing, a później sprzedaż detaliczną w Europie. W 2004 roku został country managerem w firmie Microsoft, odpowiedzialnym za Xbox we Francji. W 2010 roku przeniósł się do Redmond w USA, gdzie pracował jako senior director, worldwide sales & marketing w segmencie rozwiązań sprzętowych Microsoftu, a następnie jako COO w Microsoft Next Gen Experiences, gdzie odpowiadał za HoloLens - platformę wirtualnej rzeczywistości współpracującą z Windows 10.
Z kolei w 2013 roku dołączył do Amazon jako dyrektor ds. marketingu produktów cyfrowych na rynkach USA, Europy i Azji.
Firma Parrot, założona w 1994 roku i mająca swoją siedzibę w Paryżu, tworzy, projektuje i sprzedaje bezprzewodowe produkty dla konsumentów i profesjonalistów. Działa na trzech głównych rynkach: Samochodowym, cywilnych dronów oraz urządzeń podłączonych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: François Ruault: z Amazona do Parrot