Karolina Studzińska client service manager w Green Parrot
Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako client service manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.
Studzińska będzie odpowiadać za zaprojektowanie, wdrożenie i uprocesowienie nowych standardów obsługi klientów agencji, a także rozwój i edukację działu client service. Dołączyła do zespołu firmy z początkiem lutego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Karolina Studzińska od 7 lat jest związana ze światem marketingu. Jest absolwentką komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i studiów podyplomowych o content marketingu na SWPS.
W poprzednich agencjach odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, kompleksowe zarządzanie ich projektami i realizację kampanii reklamowych 360 stopni. Jej najważniejsze współprace to Dan Cake, Ministerstwo Rozwoju, Colliers czy PKP Polskie Linie Kolejowe.
Green Parrot to agencja digitalowa, ma na koncie realizacje dla takich klientów jak Orange, Samsung, Hitachi, Yves Rocher, Ceramika Paradyż, Santander, BNP Paribas czy Polbruk.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Karolina Studzińska client service manager w Green Parrot