Magda Baljon head of creative w Green Parrot
Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała na head of creative.
Magda Baljon przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.
Kluczowymi zadaniami nowej head of creative w Green Parrot będą rozwój kreatywnych kompetencji no-code w zespole i wdrożenie rozwiązań z zakresu marketing automation w świecie kreacji.
- Widzę, jak wiele połączeń z roku na rok pojawia się na linii technologia - kreacje. AI, no-code, automatyzacje: nad tym będziemy pracować z naszym zespołem w kolejnych miesiącach – zapowiada Magda Baljon.
Magda Baljon zarządza kreacją w Green Parrot
Magda Baljon od kilku miesięcy zarządza całym działem kreacji w Green Parrot, w którego skład wchodzą m.in. copywriterzy, graphic & motion designerzy czy specjaliści od UX/UI, a także wielu kreatorów – freelancerów, z którymi regularnie współpracuje projektowo.
Od 8 lat zdobywa doświadczenie i realizuje projekty marketingowe w agencyjnej rzeczywistości. Zaczynała w agencji Kava, gdzie była kolejno copywriterem, kierownikiem działu marketingu, a finalnie creative directorem. Dalej rozwijała się w katowickiej agencji 19 Południk jako strategy manager. Pracowała dla takich marek jak Samsung, Sodexo, Tauron, Oriflame czy Komandor.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magda Baljon head of creative w Green Parrot