Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online
Wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Akcję przygotowały firmy GoldenSubmarine i Media Contacts.
Celem kampanii online jest zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki Frosta jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw (więcej na ten temat).
Zastosowane w kampanii internetowej banery reklamowe prezentują składniki nowych warzyw na patelnię marki Frosta. Przy ich zdjęciach widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji?

Kampania on-line będzie realizowana do końca listopada br. w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów odpowiada agencja Media Contacts.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online