Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania mrożonych ryb i produktów Frosta. Za realizacje działań pod hasłem „Mówimy, jak jest” odpowiadają agencja TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO.

W najnowszej kampanii Frosta podkreśla najważniejsze walory swojego brandu – naturalny smak oraz transparentność składów. Każdy ze spotów marki ma prosty charakter oraz minimalistyczną scenografię. W spotach pokazano wybrane produkty z portfolio marki - paluszki rybne, mintaja w cieście, steki czy burgery rybne.
Kampania potrwa do połowy grudnia. 30-sekundowe spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych (TVP, TVN oraz Polsat). Reklamy emitowane będą również w wybranych stacjach radiowych.
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg. Ich adaptacją i produkcją na rynek polski zajęła się agencja TBWA, która rozpoczęła pracę dla tego klienta.
Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm. Za reżyserię polskich wersji filmów odpowiada Mikołaj Łebkowski, produkcją zajęło się studio OTO.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)