ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg władz województwa mazowieckiego na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Pokonała w nim agencję reklamową DSK i Studio Artystyczne ANIMA.
Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców i przedstawicieli samorządu.
Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU), która chce, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.
- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, chief business development officer Grupy ClickAd.
Kampania potrwa od września do grudnia br. Jej budżet - łącznie z wynagrodzeniem agencji - wynosi ponad 330 tys. zł brutto.
Obsługa kampanii Funduszy Europejskich na Mazowszu to kolejne niekomercyjne zlecenie, pozyskane przez agencję ClickAd Interactive. Na początku września agencja wspólnie z Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wygrała przetarg na promocję Funduszy Europejskich w woj. pomorskim.
W lipcu zdobyła zlecenie PARP oraz zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Tauronu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu