"Gang Bystrzaków" w Biedronce. Zupełnie nowe zasady akcji z pluszakami
W poniedziałek w sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) startuje nowa odsłona znanej z poprzednich lat akcja lojalnościowej z maskotkami. Tym razem nosi nazwę "Gang Bystrzaków", a jej zasady są inne niż wcześniej. Premiowane naklejkami potrzebnymi do odbioru maskotek nie są już bezpośrednio konkretne wydane w sklepie kwoty, ale oszczędzanie. Maskotek nie będzie można też kupić.

W ramach akcji "Gang Bystrzaków" klienci będą mogli odbierać maskotki w zamian za zebrane naklejki. Akcja w tym roku prowadzona jest pod hasłem "Oszczędzanie to nasza misja". Bohaterami Gangu są dwa zwierzątka i jeden owoc: Pies Dźi-Pi-Es z supermocą "bliskość", Świnka Skarbonita z supermocą "cena" oraz Jabłko Newton z supermocą " jakość".
"Gang Bystrzaków" w Biedronce: jak zdobywać maskotki
Zasady tegorocznej akcji są zupełnie inne od tych, które obowiązywały przy poprzednich Gangach. Wówczas klient otrzymywał naklejki w zamian za konkretne kwoty wydawanych w sklepach Biedronka pieniędzy za zakupy.
W tym roku naklejki zdobywa się za uzyskane oszczędności w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela. W ramach jednej transakcji obejmującej wybrane produkty w ramach Tygodniowej Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela, za każde oszczędzone 6 zł jest przyznawana jedna naklejka. Zaoszczędzone kwoty w związku z zakupem w ramach Tygodniowej Misji Oszczędzania i Wirtualnego Portfela objęte jednym paragonem fiskalnym lub jedną fakturą VAT sumują się.
Naklejki należy zbierać na oryginalnej karcie kolekcjonerskiej (album).
Produkty biorące udział w akcji Tygodniowych Misji Oszczędzania i Wirtualnego Portfela wskazane są w gazetce Biedronka, na stronie internetowej gangbystrzakow.pl oraz w aplikacji Biedronka. Za jedną transakcję można otrzymać maksymalnie 50 naklejek.
Dodatkowo prowadzona jest cotygodniowa akcja Wirtualny Portfel. Klient co tydzień może wybierać wybieraj z nowej oferty, a część zapłaconej przez niego kwoty zostaje zapisana automatycznie w jego Wirtualnym Portfelu powiązanym z kartą Moja Biedronka.
Środki zapisane w Wirtualnym Portfelu można wykorzystać na zakupy w każdą sobotę w okresie trwania akcji Gang Bystrzaków. Aby odebrać maskotkę trzeba uzbierać 50 naklejek, z kolei aby otrzymać książkę - wystarczy 15 naklejek.
Maskotki i książki będzie można odbierać od 26 września do 3 grudnia br. W tym roku - w przeciwieństwie do lat poprzednich - nie ma możliwości zakupu maskotek. Można je odebrać jedynie po uzbieraniu wymaganej liczby naklejek.
W Biedronce były już „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”
W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W ub.r. była to akcja pod nazwą "Gang Swojaków "- akcja ruszyła 26 sierpnia. W 2021 roku w Gangu Swojaków było dwanaście maskotek. Sześć z nich miało magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola.
W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję "Gang Słodziaków". W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek.
Z kolei jesienią 2020 r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków. W 2021 roku akcja też cieszyła się dużą popularnością - po niespełna trzech tygodniach jej trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: "Gang Bystrzaków" w Biedronce. Zupełnie nowe zasady akcji z pluszakami
I co z dostępnością towaru. Już teraz z dostępnością wielu towarów jest różnie.