'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum
Od listopada br. spółka Ad Meritum rozpoczęła współpracę z "Gazetą Podatkową" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) . Firma odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytule zarówno wśród klientów bezpośrednich jak i agencyjnych.
Ad Meritum w sprzedaży reklam wspomaga biuro reklamy "Gazety Podatkowej", dotychczas wyłącznie zajmujące się tą działalnością.
Dziennik "Gazeta Podatkowa" jest szóstym pismem z kategorii Biznes w portfolio Ad Meritum. Za obsługę tytułu odpowiada Sylwester Marszał, kierownik sprzedaży pism biznesowych w spółce.
"Gazeta Podatkowa" ukazuje się od 2004 roku w poniedziałki i czwartki w w cenie 2,90 zł. Średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 36 568 egz. z czego 70 proc. rozprowadzane jest w prenumeracie.
Reklama prasowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Podatkowa' w portfolio Ad Meritum