George Clooney w reklamie pierwszego zegarka, który znalazł się na Księżycu
Ruszyła kampania reklamowa zegarka Omega Speedmaster - pierwszego, który znalazł się na Księżycu. W spocie wystąpił wieloletni ambasador marki - aktor George Clooney.
Zegarek Omega z kolekcji Speedmaster został stworzony w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka.
W związku z rocznicą, w Polsce ruszyła kampania reklamowa Omega Speedmaster. W spocie wystąpił wieloletni ambasador marki, aktor George Clooney. Rozmawia z astronautą NASA Charliem Dukem, pilotem Apollo 16.
Kampania potrwa do końca miesiąca. Spot trafił do emisji w stacjach TVN i Polsat oraz selektywnie dobranych kanałach tematycznych.
Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group. Kreację przygotował zespół Omega.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: George Clooney w reklamie pierwszego zegarka, który znalazł się na Księżycu