GoldenSubmarine odpowiada za kampanię rebrandingową Soli Kujawskiej
Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię rebrandingową marki przypraw i dodatków Sól Kujawska, należącej do koncernu Ciech.
Produkt w nowej identyfikacji wizualnej i opakowaniach trafił już do sprzedaży detalicznej.
Agencja GoldenSubmarine odpowiadała za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej, zaprojektowanie key visualu, a także layoutów reklamowych dedykowanych komunikacji w kanałach offline – w gazetkach sieci handlowych, pismach branżowych B2B, m.in. „Hurt & Detal” oraz prasie kulinarnej. W planach jest również komunikacja w innych segmentach prasy.
Zespół GoldenSubmarine zajmuje się stałą obsługą marek z portfolio spółki Ciech, w tym marek solnych.
Identyfikacja wizualna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine odpowiada za kampanię rebrandingową Soli Kujawskiej