GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie
Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę w internecie marki Maggi należącej do firmy Nestlé Polska. Odpowiada za działania tego brandu w internecie.

GoldenSubmarine opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w internecie w ramach kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.
Do zadań agencji należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampania prowadzona jest m.in. na portalach Gazeta.pl i WP.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników Nestle nie podaje.
Umowa o współpracy została podpisana na rok.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie