Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019
Google ogłosił nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019. Wśród wyróżnionych agencji dziewięć jest z Polski - Bluerank, Cube Group, Harbingers, Performance Media Poland, Semahead, Sempai, SalesTube, They.pl i Traffic Trends.
Google Premier Partner Awards to coroczny konkurs nagradzający skuteczne i innowacyjne kampanie realizowane z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i te, które mogą pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami i wzrostem sprzedaży. Czołowe agencje w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) walczą o tytuł najlepszej kampanii w sześciu kategoriach.
Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii Display Excellence oraz w kategorii Video Excellence. W tej kategorii o nagrody powalczy także SalesTube (Group One).
W kategorii Display Excellence nominację otrzymały Harbingers, Semahead, Sempai i They.pl.
W kategorii Search Excellence nominowano Cube Group i Performance Media Poland.
Agencje Harbingers, Performance Media Poland, Semahead doceniono w kategorii Shopping Excellence. W kategorii Shopping Excellence nominowano Traffic Trends.
W kategorii Growing Businesses Online szansę na nagrodę ma agencja Sempai.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Dziewięć polskich firm nominowanych do Google Premier Partner Awards 2019
Wszystkie są.