GPD Agency z kampanią dla Hospicjum Palium
Ruszyła kampania Hospicjum Palium, której celem jest zbiórka środków z tytułu 1,5% należnego podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. W ramach działań pro bono przygotowały ją agencja GPD wraz z domem produkcyjnym GPD Film Studio.

W ramach działań pro bono Agencja GPD wraz z domem produkcyjnym GPD Film Studio przygotowały dla Hospicjum Palium spot TV, spoty radiowe, KV, materiały do nośników OOH oraz kampanii internetowej.
Kampania jest emitowana dzięki zaangażowaniu partnerów: MPK, WTK, RMF FM oraz drukarni Simplicity odpowiadającej za wydruk nośników.
- Na potrzeby kampanii nie musieliśmy szukać idei kreatywnej – postanowiliśmy pokazać Hospicjum takim, jakim ono jest na co dzień. Pokazać dom na czas choroby, który w tym miejscu tworzą pracownicy i wolontariusze. Dlatego w filmie nie ma scenografii, aktorów – są prawdziwi ludzie, miejsca i emocje. Są też prawdziwe historie: o codziennym życiu i małych radościach, o wymarzonym psie, który zamieszkał z pacjentką, o malowanych motylach – symbolu Hospicjum Palium. Dzięki zaufaniu jakim obdarzyli nas pracownicy Hospicjum mogliśmy poznać ich lepiej i pokazać to miejsce z całą dobrocią, spokojem i empatią, jakie w nim można poczuć. Mamy nadzieje, że odbiorcy kampanii dostrzegą wyjątkowość poznańskiego Hospicjum Palium i pomogą tworzyć ten wyjątkowy dom na czas choroby – komentuje dyrektorka kreatywna kampanii.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GPD Agency z kampanią dla Hospicjum Palium