GPD Agency po wygranym przetargu pracuje dla Spółdzielczej Grupy Bankowej
Agencja GPD Agency wygrała przetarg Spółdzielczej Grupy Bankowej. Będzie dla niej pracować przez najbliższe dwa lata.
Agencja kreatywna GPD Agency i Spółdzielcza Grupa Bankowa nawiązały współpracę na najbliższe lata.
W wyniku wygranego agencja zajmuje się kompleksową obsługę wizerunkową marki SGB. Już teraz SGB i GPD pracują nad wspólnym projektem.
Obsługa ramowa najbliższej kampanii będzie pierwszym, ale na pewno nie ostatnim zadaniem agencji.
- Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera, który dobrze zrozumiał naszą ideę bankowości spółdzielczej i pomógł nam znaleźć bardzo atrakcyjny sposób na jej pokazanie. Wspólnie chcemy opowiedzieć o tym, jakie naprawdę są banki spółdzielcze SGB. Tę historię tworzymy na co dzień w różnych miejscach w Polsce. Nie możemy się doczekać, żeby pokazać nasze banki z tej strony. Mamy wyjątkowych klientów i razem dbamy o to co najcenniejsze, wspólną przyszłość i wspólny rozwój - mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.
Przy kampaniach w poprzednich latach SGB współpracowała m.in. z agencją IQ Marketing.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GPD Agency po wygranym przetargu pracuje dla Spółdzielczej Grupy Bankowej