Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta
Pod hasłem "Żyją w brudzie, znikną wkrótce" prowadzona jestambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska. Organizacjawykorzystując zabrudzone samochody, zwraca uwagę na zwierzętaginące z powodu zanieczyszczeń.
Ambientowa kampania reklamowa Greenpeace Polska pod hasłem "Żyjąw brudzie znikną wkrótce" ma zwracać uwagę odbiorców, że z powoduzanieczyszczeń bezpowrotnie ginie wiele gatunków zwierząt.Niestandardowymi nośnikami wykorzystywanymi w tej akcji sązabrudzone samochody, które w odpowiedni sposób znakują w Warszawiedziałacze tej organizacji.

Kampania, której koncept i szablony przygotowała agencja McCannErickson, rozpoczęła się 9 lutego, a zakończy 28 lutego.
Kampanie społeczne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Greenpeace walczy na brudnych autach o ginące zwierzęta