GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media
Sieć GroupM (należy do WPP) działająca w Rosji zmieni nazwę na Group4Media. To efekt przeniesienia przez WPP rosyjskich aktywów na lokalne kierownictwo. Nowe nazwy będą mieć także agencje MediaCom, Mindshare i Wavemaker.
Holding WPP już w marcu zdecydował, że w związku z inwazją Rosji na Ukrainę zaprzestaje prowadzenia działalności na terenie Federacji Rosyjskiej. Kilka dni temu poinformowano z kolei, że firma przenosi swoje rosyjskie aktywa do lokalnego kierownictwa, a działające tam agencje będą w związku z tym działać pod nowymi markami.
W wydanym właśnie komunikacie prasowym przekazano, że transakcja przeniesienia rosyjskich aktywów GroupM do lokalnego kierownictwa została sfinalizowana. W związku z tym GroupM w Rosji zmieni nazwę na Group4Media.
Zmienią się również nazwy agencji wchodzących w skład holdingu w Rosji. Mindshare stanie się Mediamind, Mediacom stanie się Mediasystem, a Wavemaker będzie działać pod marką Mediamaker.
Teraz firma pracuje nad nowym brandingiem dla holdingu i agencji - wkrótce wprowadzi zmiany na rynek.
- Tak jak poprzednio, pozostajemy w kontakcie z naszymi zagranicznymi kolegami, kontynuujemy pracę zgodnie z przyjętymi standardami międzynarodowymi i rosyjskimi oraz w pełni wypełniamy nasze zobowiązania wobec naszych klientów i partnerów. O to właśnie chodzi w naszych nowych markach. Group4Media to wszystko dla mediów i komunikacji, a 4M to cztery marki z naszym branżowym DNA - powiedziała Maria Kolosova, prezes Group4Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media