Gucci we współpracy z FACEIT tworzy akademię gamingową
Luksusowa marka mody Gucci we współpracy z firmą organizującą turnieje FACEIT uruchamia Gucci Gaming Academy - akademię gamingową dla esportowców. Wśród jej uczestników jest dwóch Polaków.
Nowy program Gucci Gaming Academy ma na celu wspieranie początkujących graczy e-sportowych, dopóki nie otrzymają profesjonalnego kontraktu. Gdy gracze zaczną otrzymywać oferty od profesjonalnych drużyn, będą mogli z nich skorzystać, opuszczając akademię w dowolnym momencie.
W pierwszej fali graczy wybranych przez Gucci i Faceit znalazło się czterech sportowców z Europy Wschodniej - dwóch z Polski, jeden z Łotwy i jeden z Litwy. Grają w Faceit Pro League. Z zawodnikami przeprowadzone były m.in. wywiady, mające określić, jakimi wartościami się kierują. Są to: Brajan "DGL" Lemecha, Łukasz "mwlky" Pachucki, Rokas "EspiranTo" Milasauskas i Mārtiņš "shadiyy" Gūtmani.
Podczas treningu zawodnicy otrzymają nie tylko umiejętności zawodowe, ale także wsparcie psychologiczne. Początkujący e-sportowcy nauczą się strzelać celnie, a także wytrwale znosić napięcie rywalizacji. Studenci otrzymają niezbędny sprzęt, miesięczne stypendium oraz specjalnych trenerów i mentorów.
Ponadto będą mieli dostęp do platformy edukacyjnej Gucci. Na szkoleniu dowiedzą się też, jak zarządzać kontraktami z zawodnikami i rozwijać markę osobistą.
Według Newzoo w 2021 r. firmy zarobiły na grach w chmurze ok. 1,5 mld dolarów, a liczba użytkowników płatnych subskrypcji sięgnęła 21,7 mln. Analitycy przewidują, że w 2024 r. liczba graczy sięgnie 58,6 mln, wydadzą ok. 6,3 mld dol.
Wśród ambasadorów Gucci Gaming Academy są komentator James Bardolph, Christopher "GeT_RiGhT" Alesund oraz Stephanie "missharvey" Harvey.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Gucci we współpracy z FACEIT tworzy akademię gamingową