Havas Engage przejmuje BTL-ową obsługę reklamową PGNiG
Agencja Havas Engage (należąca do Havas Group) nawiązała dwuletnią współpracę w zakresie BLT-owej obsługi reklamowej ze spółką Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny.
Havas Engage wygrała przetarg spółki PGNiG Obrót Detaliczny rozpoczęty w marcu br. Uczestniczyło w nim łącznie pięć agencji, nie ujawniono nazw pozostałych.
Havas Engage przez najbliższe dwa lata będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową PGNiG Obrót Detaliczny w zakresie BTL.
Agencja zajmie się obsługą spółki w zakresie działań reklamowych skierowanych do indywidualnych klientów. Havas Engage będzie odpowiedzialny za doradztwo strategiczne, dobór narzędzi oraz kanałów komunikacji.
Do zadań agencji będzie należało również projektowanie materiałów informacyjnych, wizerunkowych i reklamowych, przygotowanie ich do produkcji oraz sama produkcja w ramach prowadzonych kampanii reklamowych oraz pozostałych działań promocyjnych.
Autorem ostatnich ATL-owych kampanii reklamowych PGNiG była agencja reklamowa Brasil, która dalej pracuje dla firmy w tym zakresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Havas Engage przejmuje BTL-ową obsługę reklamową PGNiG