Havas PR Warsaw: wpływy dwie trzecie w górę, 0,5 mln zł zysku netto
Agencja Havas PR Warsaw w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 63 proc. do 12,48 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 223,8 do 530,1 tys. zł.

Przychody krajowe Havas PR Warsaw zwiększyły się z 6,32 do 9,6 mln zł, a te z zagranicy - z 1,33 do 2,87 mln zł. Agencja w sprawozdaniu wyliczyła, że jej klientami były m.in. Orange Polska, Canal+ Polska, Grupa OLX, IKEA, Loria, Ergo Technology i Jones Lang LaSalle.
Wpływy od Canal+ Polska (tak samo jak agencja należącego do koncernu Vivendi) zwiększyły się z 434,6 do 461,5 tys. zł, a te od Havas Warsaw skurczyły się z 567,2 do 45,8 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja poniosła w ub.r. 11,64 mln zł kosztów operacyjnych, o 60 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 5,06 do 8,42 mln zł, na wynagrodzenia - z 1,68 do 2,39 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 280,5 do 427,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 207,6 do 354,5 tys. zł.
Stałe zatrudnienie w firmie wzrosło w ub.r. z 18 do 20,25 etatów.
Jej zysk na poziomie sprzedażowym poszedł w górę z 385,4 do 840 tys. zł, na poziomie operacyjnym z 350,9 do 723,9 tys. zł, a zysk netto z 223,8 do 530,1 tys. zł
Spółka HHP, która ma 100 proc. udziałów agencji, zdecydowała, że z zeszłorocznego zysku 183,7 tys. zł przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat, a 236,4 tys. zł na kapitał zapasowy.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Havas PR Warsaw: wpływy dwie trzecie w górę, 0,5 mln zł zysku netto