Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom
Henkel Polska po zeszłorocznej kampanii marki produktów do zmywania naczyń Somat, zrealizowanej ze Streetcom, zdecydował się na rozszerzenie współpracy w 2021 r.
Agencja przeprowadzi kampanie product seeding dla marek Somat i Pur. Do działań są angażowane wyselekcjonowane i najbardziej aktywne onlinowo daily influencerki z ponad półmilionowej bazy Streetcom.
Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii, kreacja materiałów wizerunkowych i informacyjnych, precyzyjny dobór grupy daily influencerek, wdrożenie działań i ewaluacja projektów.
W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom