Hodowcy drobiu promują „drobiowe przysmaki - każdemu w smak” (wideo)
Ruszyła kampania „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” promująca jedzenie produktów drobiowych. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały firmy Legend Group, Infinity Media i Red Carpet.
Głównym celem kampanii „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” jest zbudowanie świadomości wędlin drobiowych jako odrębnej grupy produktów oraz upowszechnienie wiedzy na temat ich lekkości, uniwersalności i walorów smakowych i odżywczych. Akcja podkreśla również dużą różnorodność produktów drobiowych.
Kampania jest skierowana do kobiet, bo to one zazwyczaj zajmują się zakupami domowymi oraz wyborem i przyrządzaniem posiłków dla rodziny.
Akcja - zaplanowana do 26 maja - obejmuje emisję spotu telewizyjnego oraz działania w internecie (m.in. serwis drobioweprzysmaki.pl, aktywności w blogosferze). Kampanię przygotowało konsorcjum złożone z agencji reklamowej Legend Group i domu mediowego Infinity Media, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Red Carpet.
Budżet akcji wynosi 2,45 mln zł. Legend Group i Infinity Media w dotyczącym jej przetargu wygrały z 12 innymi podmiotami, których nazw Krajowa Rada Drobiarstwa nie ujawnia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Hodowcy drobiu promują „drobiowe przysmaki - każdemu w smak” (wideo)