Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem koncepcji oraz realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem "Polska smakuje jakością QAFP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Kampania będzie dotyczyć promocji mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin z certyfikatem QAFP.
Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem ogólnej koncepcji promowania i przedstawiania Systemu Jakości Żywności QAFP w
grupach docelowych projektu. Opracuje też m.in. koncepcje warsztatów kulinarnych i spotkań branżowych.
Przygotuje materiały informacyjno-promocyjne, będzie organizować konferencje, zajmie się również publikacją i dystrybucją broszur, plakatów, itp.
Zwycięska firma będzie pracować dla organizacji przez 13 miesięcy. Budżet zaplanowanych działań wynosi 330 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego