Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche
Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w internecie. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
Hotchili będzie odpowiadać za działania komunikacyjne Porsche na prowadzonych przez nią serwisach internetowych oraz zapewni jej pełne wsparcie technologiczne. W pierwszym etapie współpracy agencja przygotuje dla Porsche cztery nowe serwisy internetowe, a także stworzy ich wersje mobilne. Ponadto będzie zajmować się hostingiem, aktualizowaniem i rozwojem tych stron, zapewni ich hosting, dostarczy autorskie systemy do zarządzania treścią oraz będzie doradzać Porsche w zakresie komunikacji w internecie.
W przetargu Hotchili pokonało cztery inne agencje.
Agencje interaktywne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche