Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” ruszyła kampania reklamowa nowego elektrycznego Porsche Macan z udziałem polskiej ambasadorki marki, Igi Świątek.
Iga Świątek, która w zeszłym roku dołączyła do grona „Przyjaciół Porsche”, wzięła udział w spocie promującym bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, w pełni elektrycznej odsłonie.
- Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana - powiedziała Iga Świątek przy okazji nagrań do najnowszej kampanii.
Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce, dodaje: - Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym.
Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, za produkcję Papaya Films. Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
p.s.
ciekawe czy Macan elektryczny będzie taką samą porażką jak Taycan