„We The Wave” w drugiej edycji Cold waves by Porsche
“Cold waves by Porsche” to przedsięwzięcie sygnowane przez markę Porsche. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się pod hasłem „We The Wave”, będącym ukłonem w stronę społeczności surferskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Big Picture, VMR, PHD oraz Drum Polska.
Druga edycja zawodów rozpoczęła się projektem teaserowym Cold waves on Tour, w ramach którego trzech przedstawicieli międzynarodowej społeczności surferskiej razem z Porsche wybrało się w podróż po wybrzeżu Atlantyku, przemierzając łącznie 7 tysięcy kilometrów w poszukiwaniu fal i dzieląc się wspólną pasją. Za realizację projektu oraz fotorelację z tej części kampanii odpowiedzialny był Krzysztof Jędrzejak, założyciel Baltic Surf Scapes.
Kampania “Cold waves by Porsche” obejmowała szereg działań komunikacyjnych, których zwieńczeniem były zawody zrealizowane 4 kwietnia we Władysławowie. W ramach promocji wydarzenia zrealizowano m.in.: działania OOH w postaci muralu przy ulicy Tamka w centrum Warszawy, a także kampanię digital oraz w mediach drukowanych. Ponadto wyprodukowane zostały materiały promocyjne – wlepki, plakaty oraz merchandising, które dostępne były w dniu zawodów oraz na stronie coldwaves.pl.
Akcję wspierały także działania PR w mediach online, social mediach oraz działania z zakresu influencer marketingu, w ramach których odbiorcy byli na bieżąco informowani o alertach pogodowych, a także kolejnych etapach przebiegu zawodów. Całą komunikację wspierali bezpośrednio na swoich kanałach SoMe także przedstawiciele środowiska surferskiego, którzy brali udział w tegorocznej edycji zawodów.
Czytaj także: Iga Świątek reklamuje Porsche
Częścią kampanii jest video, w którym troje polskich surferów odpowiada na pytanie, czym jest dla nich fala. To właśnie w realizacji sportowych celów i spełnianiu najbardziej szalonych marzeń marka Porsche wspiera zarówno profesjonalistów, jak i początkujących zawodników. Zachęca do tego, żeby pielęgnować pasję, bez której łapanie kolejnych fal nie byłoby możliwe. Dynamikę i emocje towarzyszące surfingowi symbolizuje w kampanii elektryczny Porsche Taycan.
W ramach projektu dla klienta Porsche Polska za opracowanie strategii, konceptu oraz kreacji odpowiadała agencja DDB Warszawa. Produkcją eventu oraz organizacją zawodów zajmowała się Agencja VMR. Za strategię i działania PR, w tym influencer marketing odpowiedzialna była agencja Big Picture. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, a współpracą contentową z mediami agencja Drum Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „We The Wave” w drugiej edycji Cold waves by Porsche