Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs
Ruszyła kampania launchująca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Maybelline New York (L’Oréal Polska) postawiło na silną kampanię w digitalu oraz przejęcie przestrzeni miejskiej w Warszawie. Za akcję odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM).
Kampania promująca maskarę trwa od czerwca, ale to w lipcu hotel Westin przeistoczył się w tusz do rzęs – co stanowi dopiero początek niestandardowych aktywacji, które planowane są przez Maybelline New York w okresie wakacyjnym.
– Po raz pierwszy w historii hotel Westin został nośnikiem reklamowym. Przygotowując kampanię dla naszego klienta chcieliśmy oddać kształt maskary – jej podłużną i smukłą formę. Centralne umieszczenie budynku gwarantuje duży zasięg i viralowy charakter akcji. Instalacja będzie znajdować się na fasadzie hotelu do końca lipca – komentuje Aleksandra Szymanowska-Takagi, integrated communication manager, Wavemaker.
Kampania 360 stopni skierowana jest do młodych kobiet z pokolenia Z i Y poszukujących jakościowych nowości – bez kompromisów. Głównym celem kampanii jest budowa świadomości nowości w portfolio tuszów z serii Lash Sensational i benefitów produktu jakim jest efekt wydłużonych i podkręconych rzęs.
– Jako Maybelline New York chcemy wytyczać nowe trendy w marketingu. W zeszłym roku jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystaliśmy CGI (computer-generated imagery) np. przy okazji kampanii podkładu Super Stay 24H Skin Tint, maskary Sky High czy pomadki Vinyl Ink. W tym roku poszliśmy o krok dalej – nasza najnowsza maskara jest realna i znajduje się na bardzo eksponowanym budynku w Warszawie. Ta kampania to dopiero początek naszych wakacyjnych działań. W sierpniu planujemy dużo niespodzianek – z muzycznymi atrakcjami na czele – dodaje Patrycja Jakubowska, brand business leader Poland & Baltic HUB Maybelline New York.
Maskarę Maybelline-Firework można również ujrzeć na dwóch siatkach outdoorowych przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie. Dodatkowo - we wszystkich dostępnych placementach w centrum handlowym Westfield Arkadia. W stolicy znajduje się także 340 citylightów.
Kampania wspierana jest działaniami z obszaru advocacy, które realizowane są przez agencję Enyo. Za kreację odpowiada MullenLowe Warsaw. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Kampania launchowa odbywa się w kanałach takich jak: TV, digital oraz outdoor.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs