IKEA pomaga "przywrócić kontrolę nad chaosem"
Sieć sklepów IKEA ruszyła z kampanią, w której pokazuje, jak z łatwością i niewielkim kosztem zapanować nad chaosem w mieszkaniu zaczynając od drobnych przedmiotów, by pokazać im ich miejsce.

Motywem przewodnim kampanii jest przywrócenie kontroli nad chaosem i przytłoczeniem przedmiotami w naszych domach.
Inspiracje przedstawiono w kreatywny, zabawny sposób, powiększając wybrane obiekty codziennego życia do gigantycznych rozmiarów. Pokazano, jak na przykład zwyczajna siatka na zakupy zamienia się w ogromną sieć, w którą zaplątuje się jedna z postaci, albo plątanina kabli ożywa, stając się wielkim wężem. Na ratunek przychodzi wówczas dostawca z charakterystyczną niebieską torbą FRAKTA i produktami od IKEA. W kolejnych scenach pokazano sprytne, niedrogie rozwiązania do przechowywania i organizacji, które przywracają przedmiotom właściwą wielkość i pokazują, gdzie jest ich miejsce.
W spotach promowane są m.in. Sekkiner haczyk na drzwi, Murvel pojemnik na buty, Romma pojemnik na kable z pokrywką.
W ramach kampanii powstało łącznie 7 wideo w formatach: 54”, 30” i 2x 15”, 3x 6” – emitowanych na YouTube oraz VOD.
Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska we współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words, a działaniami klubu IKEA Family – Loyality Point.
Ogólnopolska kampania potrwa do do końca marca br. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy VOD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, Tik Tok) i współpraca z influencerami. Wykorzystano także Google i programy lojalnościowo-rabatowe. Pojawią się także nowe treści na kanałach własnych marki. Spoty emitowane będą również w radio oraz serwisach audio. Przygotowano też aktywacje dla Klubowiczów IKEA Family oraz promocję 10 rat 0% w styczniu i lutym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: IKEA pomaga "przywrócić kontrolę nad chaosem"