„Inspirują nas marzenia” w kampanii Itaki
Pod hasłem „Inspirują nas marzenia” ruszyła internetowa kampania reklamowa biura podróży Itaka. Akcję – obejmującą serwisy społecznościowe – przygotował i prowadzi IDM Media Team.
Rozpoczęta właśnie w internecie kampania reklamowa biura podróży Itaka ma na celu budowanie jej pozytywnego wizerunku, nawiązanie bezpośredniej komunikacji z użytkownikami i pozyskanie ambasadorów marki. W ramach akcji na Facebookowym fanpage’u firmy ruszył konkurs „Wielka Bitwa o Kenię", w którym można wygrać dwuosobową wycieczkę do tego kraju. Akcja jest wspierana reklamami. Ponadto profile Itaki są prowadzone w serwisach Goldenline.pl i Blip.pl.
Akcję – przebiegającą pod hasłem „Inspirują nas marzenia” – przygotowała i realizuje firma IDM Media Team.
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Inspirują nas marzenia” w kampanii Itaki