H2O Creative realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia
Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare). W ramach hasła „Orientuj się na zniżki” nawiązana została współpraca z siecią sklepów DUKA. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację in-store oraz kampanię on-line - odpowiada agencja H2O Creative.

Za każdy zakup produktów House of Asia w terminie do 28 listopada br. można otrzymać aż 50 zł zniżki na zakupy zarówno w sklepie online jaki w sklepach stacjonarnych wspomnianej sieci na terenie całej Polski.
Agencja w ramach realizacji projektu, przygotowała m.in.: strategię komunikacji, key visual, komunikację in-store oraz szeroko zakrojone działania on-line.
Na potrzeby akcji powstał również landing page pod adresem houseofasia.pl/promocja, na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału w promocji.
H2O Creative odpowiada również za całościową obsługą logistyczną aktywacji,w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.
House of Asia - to specjalistyczne produkty pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: H2O Creative realizuje aktywację typu „Instant-Win” dla House Of Asia