JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia
Agencja JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pokonał w nim osiem agencji, w tym m.in. Profile, Partner of Promotion i Genesis PR.

Instytut Żywności i Żywienia od drugiej połowy sierpnia br. szukał agencji, która zajmie się obsługą public relations Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Będzie z nią pracować do grudnia br.
W odpowiedzi na ogłoszony przetarg wpłynęło 9 ofert. Złożyły je agencje: JBcomm |( z ceną 148,5 tys. zł), Grupa ABK (158,3 tys. zł), Instytut Strategii i Rozwoju (158 tys. zł), Spin Digital (143,8 tys. zł), Genesis PR (156,2 tys. zł), Projekt PR (156,5 tys. zł), PAP (155 tys. zł), Partner of Promotion (142,7 tys. zł) i Profile (158,7 tys. zł).
Organizacja najwyżej oceniła ofertę złożoną przez agencję JBcomm. Prowadzone przez nią działania mają być wsparciem kampanii edukacyjnej: edukacja rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej – walka z nadwagą i otyłością. JBcomm zajmie się też edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa.
Celem tych działań będzie propagowanie przeznaczenia i roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, popularyzowanie narzędzi edukacyjnych NCEŻ, aplikacji mobilnych Zdrowa Mama - Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice - graj na zdrowie! oraz promowanie portalu www.ncez.pl jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych.
Działania te będą skierowane do dziennikarzy, influencerów, blogerzów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej (w szczególności żywieniowej – dla osób zdrowych oraz chorych), a także do osób dorosłych planujących mieć rodzinę, rodziców, dzieci i młodzieży, studentów, seniorów itp.
Na obsługę w zakresie public relations Instytut Żywności i Żywienia przeznaczy 160,4 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia