Interia skraca dystans do konkurencji. W styczniu portal odwiedziło ponad 20 milionów internautów
Jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Polsat-Interia w styczniu 2021 roku odwiedziło 20,1 milionów realnych użytkowników. Dystans do Grupy RASP oraz Wirtualnej Polski wynosi obecnie zaledwie 1,49 oraz 1,64 mln RU.

Tylko siedem internetowych podmiotów w Polsce może pochwalić się wynikiem przewyższającym 20 milionów realnych użytkowników każdego miesiąca. Są to Google, YouTube, RASP, Wirtualna Polska, Facebook, Allegro, a od stycznia br. także Interia.
Liczba realnych użytkowników Interii rośnie z każdym miesiącem. W czwartym kwartale 2020 roku średnia miesięczna liczba RU wynosiła 19,7 mln (o 1 mln RU więcej niż w 3 kw. 2020 roku), by w styczniu 2021 osiągnąć wyniki przekraczający 20 mln.
Wynik ten udało się wypracować dzięki synergiom, jakie płyną z obecności Interii w Grupie Polsat oraz z szeregu działań podjętych przez portal – zwiększenia liczebności redakcji serwisów Sport, Wydarzenia i Pomponik, uruchamiania nowych jakościowych projektów, jak ekologiczna Zielona Interia czy Weekendowy Magazyn Tygodnik. Całość tych zmian wspiera największa w historii Interii kampania reklamowa pod hasłem „Portal, który towarzyszy mi każdego dnia”.
- Wyniki badania nie są dla nas niespodzianką, lecz oczekiwaną konsekwencją zmian właścicielskich, trafnych decyzji biznesowych oraz ciężkiej pracy i wytrwałości. Internet współtworzymy od ponad dwóch dekad, doskonale wiemy, czego oczekuje polski internauta i wiemy, jak mu to dostarczyć, a przynależność do Grupy Polsat pozwala nam jeszcze lepiej wykorzystywać ten potencjał – mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl.
Według badania Mediapanel w styczniu 2021 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia przyciągnęły 20,1 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 1,71 mld odsłon.
Grupa Interia to czołowy gracz na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 20 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki oraz z najlepszego sposobu komunikowania się̨ ze światem. Portal INTERIA udostępnia bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. W skład Grupy Interia wchodzą̨ także serwisy tematyczne, które gromadzą̨ użytkowników o różnorodnych zainteresowaniach i potrzebach. Od lipca 2020 roku Grupa Interia wchodzi w skład Grupy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w kraju.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 

