Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind
Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko head of marketing.
Dziura będzie odpowiedzialny za kreowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych. Do jego zadań będzie należeć także wzmocnienie wizerunku marki na rynkach międzynarodowych.
– Cieszymy się, że dołącza do nas doświadczony manager, który zna nowe technologie i rozumie branżę, w której działamy. Jacek ma doświadczenie w pracy z organizacjami, które rosną szybko, a ich potrzeby marketingowe równie szybko się zmieniają. Wyjście z marką Future Mind poza Polskę wymaga testowania wielu pomysłów oraz bieżącego ich analizowania. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do danych i również, zespół marketingu kierowany przez Jacka będzie pracował w ten sposób – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.
Jacek Dziura ostatnio w Grupie iCEA
Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W ostatnich latach, jako chief marketing officer, a następnie członek zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty w Polsce i za granicą dla takich marek jak: Tpay, Fibaro, Grupa Sare czy Booking.com.
Jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind