Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”
Wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Marka kaw Jacobs rozpoczęła nową kampanię „Doceniaj to, co wspaniałe”. Marka chce inspirować do zauważania wspaniałych rzeczy wokół nas i w swojej nowej komunikacji pokazuje, że wyjątkowość możemy znaleźć wszędzie, nawet gdy wydaje nam się, że w naszym życiu nie dzieje się nic szczególnego.
Nowej komunikacji marki towarzyszy też zmiana identyfikacji wizualnej opakowań następujących wariantów kaw: R&G: Kronung 100g/250g/275g/500g, Instant: Cronat Gold 100g/200g; Kronung 100g/200g.
Pierwsza odsłona najnowszej kampanii komunikacyjnej marki Jacobs „Doceniaj to, co wspaniałe” poprzez dobór odpowiednich touchpointów, jest silnie widoczna na każdym etapie „podróży” konsumenta z marką. Kampania jest promowana szeroko w telewizji, kanałach digital m.in. YouTube, BVOD, portalach horyzontalnych, rich media, programmatic, social media, jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media, natomiast kreację przygotowała agencja Hercules Transforming Communication.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jacobs rusza z nową platformą komunikacyjną „Doceniaj to, co wspaniałe”