Jan Kunkowski dyrektorem działu audience research w Gemiusie
Jan Kunkowski objął stanowisko dyrektora działu audience research w Gemiusie. W firmie pracuje od 2008 roku.
Jan Kunkowski jako dyrektor działu audience research, nowej struktury w firmie Gemius, zamierza wprowadzić badanie gemiusAudience na nowe rynki oraz rozwijać jego metodologię. Zadaniem Kunkowskiego będzie również zmiana struktury organizacyjnej i projektowej działu.
Jan Kunkowski pracuje w Gemiusie od 2008 roku, wcześniej pełniąc funkcję szefa działu fieldwork. Ogółem z branżą badań marketingowych jest związany od 1997 roku, kierując w tym czasie działami realizacji badań w IQS i Millward Brown SMG/KRC oraz zarządzając firmą Ipsos Observer.
Zmiany personalne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jan Kunkowski dyrektorem działu audience research w Gemiusie